19 d’octubre del 2018

La història d'en Ned Willard

Títol: Una columna de fuego
Autor: Ken Follett
Saga: Kingsbridge (3/3)
Pàgines: -
Puntuació:  ☺☺☺☺☺

Els pilars de la Terra em va encantar. El segon se'm va fer pesadíssim. I és per això que amb el tercer em vaig decidir a escoltar-lo en comptes de llegir-lo. I la veritat és que m'ha tornat a encantar.

 Seguint la història d'en Ned Willard, un personatge inventat, entrem en ple en la història europea dels segles XVI i XVII, amb les seves guerres de religió, guerres pel poder, etc.

 M'ha agradat que, a banda del personatge principal, la resta de personatges "forts" siguin dones. Bé, sí, hi ha altres personatges masculins que tenen molt de protagonisme, però les dones són fortes en el llibre! I intel·ligents.

 El llibre està ple d'intrigues, espionatges, i moltes altres històries. És llarg, sí. Però no te n'adones, perquè tota l'estona et té interessat.