10 de març del 2019

El final de la història de l'Auraya

Títol: La voz de los dioses
Autor: Trudi Canavan
Saga: La era de los cinco dioses (3/3)
Pàgines: 653
Puntuació: ☺☺☺☺☺

Aquest llibre té una cosa molt dolenta: amb ell s'acaba la història de l'Auraya. M'ha sabut greu que s'acabés, i m'hagués agradat llegir sobre la vida de l'Auraya en el moment de l'epíleg. Però bé, ho hauré d'imaginar.

Tots els personatges són interessants, i com amb els llibres d'aquesta autora, se'm fa difícil decidir quin d'ells és el que m'agrada més. Els indòmits tots són interessants a la seva manera, però tant els Blancs com els Pentadrians també.

La veritat sobre els déus la veia venir de feia temps, però tot i així és d'una gran imaginació. Ara, com a l'Auraya, a mi també la Huan em va enganyar. Aquesta sí que no me l'esperava (tot i que vist en perspectiva, es veu molt clar!)

 Em queda una sèrie de l'autora per llegir. A veure si s'afanya a anar escrivint, perquè els seus llibres són èxit assegurat!