5 de juliol del 2021

El imperio final

Títol: El imperio final

Autor: Brandon Sanderson

Saga: Nacidos de la bruma (1/3)

Pàgines: 875

Puntuació:  😊😊😊😊😊

M'ha encantat. Ja m'ho esperava, però potser no m'esperava que m'encantés tant.

És un món nou, amb unes regles diferents, però al cap de poques pàgines ja t'enganxa i té una forma molt senzilla que vagis aprenent com funciona la màgia, mica en mica, i que entris en la història.

M'ha agradat molt també que, tot i ser part d'una trilogia, el llibre tingui un final tancat. O sigui: tinc moltes ganes de llegir el segon, però no perquè hagi deixat un munt de coses penjades a mig resoldre. És d'agrair.

Per descomptat, el personatge de la Vin m'encanta. I m'ha fet molta gràcia l'escena "noi va a rescatar noia, però al final és la noia qui rescata al noi". Hi hauria d'haver més escenes d'aquestes als llibres.