29 de juny del 2022

El segon del profeta blanco

  Títol: El bufón dorado

Autor: Robin Hobb
Saga: El profeta blanco (2/3)
Pàgines: 863
Puntuació:  ☺☺☺☺☺

El llibre és llarg, però en cap moment es fa avorrit. L'acció comença molt aviat, i no es para. 

M'ha agradat trobar antics personatges. M'ha fet molta il·lusió retrobar personatges de Les lleis del mar, i també m'ha fet molta il·lusió tornar a veure en Burrich, i m'ha fet molta gràcia el que ha passat amb el seu fill.

L'únic que se m'ha fet pesat ha sigut la baralla entre el Bufón i en Traspié. Una mica, sí, però al final m'ha cansat una mica. Tot i que suposo que era necessari pel que vindrà al proper llibre. Ja tinc ganes de començar-lo i veure què passa amb el drac i a qui farà cas en Traspié.

Queden moltes coses penjades, que no sé si es resoldran a l'últim, perquè són moltes. M'agradaria que l'Ortiga finalment acabés tinguent protagonisme. I que la Tintaglia aparegués. Però això ja al proper...