5 de gener del 2019

2018 en sèries




 Tot i fer-me el propòsit de no començar gaires sèries i d'acabar les que tenia començades, la veritat és que no l'he seguit massa...

 Aquest any he acabat dues sèries:
  • El descobriment de les bruixes: només em faltava l'últim llibre i em feia molta mandra, ja que el llibre que faltava era moooolt llarg. Però ara ja està, una de menys :-)
  • El señor del tiempo: aquesta em feia molta il·lusió de llegir l'últim llibre, però a la vegada em feia pena, perquè m'agradava molt. Així que ja he posat un altre llibre (bé, una sèrie) sobre el caos de la mateixa autora als llibres per llegir.

 Tal com es veu a la foto, he llegit llibres de 17 (!) sèries diferents, i encara n'he deixat de penjades, sense llegir aquest any...


 De noves, he començat:
  • Covenant of Muirwood: de fet, segueix la història de la Lia molts anys més tard, però en aquest cas la Lia és la que va deixar escrites coses. N'he llegit la meitat i espero acabar-la el 2019...
  • Trilogía de las esferas: va ser un bon descobriment, i ja només em queda un llibre de la trilogia per llegir, que espero que també caigui aquest 2019...
  • Espacio revelación: també em va agradar molt. Tot i que, en ser més complicada, no espero llegir els 4 llibres que queden aquest any. La idea és llegir-ne un o dos, però no oblidar-me de què anava...
  • Dandelion: mmm... vaig escoltar-ne el primer i em va desagradar bastant, però em va quedar la sensació que, si no hagués desconnectat tant, hauria estat un bon llibre. Així que ara l'estic llegint, però a estones. De moment m'està agradant, però no és per tirar-hi coets...
  • Dune: el tenia pendent de feia molt temps. El primer llibre em va agradar, però m'han previngut que els següents no són tan bons. Així que em fa una mica de mandra continuar amb el segon... Miraré de continuar amb el segon aquest any, per no oblidar, però mica en mica.
  • Wayfarers: el primer em va agradar molt, i de fet ja estic amb el segon. Que també m'està agradant, què he de dir! :-) Amb una mica de sort, acabaré la trilogia aquest any.
  • Tres cuerpos: també em va agradar, i estic una mica intrigada amb com continuarà la història i com podrà la humanitat sobreviure a la civilització dels 3 cossos (de tant en tant penso en els insectes). A veure si llegeixo el segon (i potser fins i tot el tercer) aquest any.
  • Lady astronaut: aquest va ser el gran descobriment d'aquest any i tinc moltes ganes de llegir el segon i la història curta! A veure si ho faig aquest any!
 I, com sempre, sense mirar les sèries que ja tenia començades, a més de les que tinc oblidades, crec que ja m'estic passant dels llibres que tinc per llegir. El 2018 vaig recuperar algunes de les sèries que tenia penjades i que no sé per què no continuava (Vatídico, Lucky Starr) i n'he deixat alguna de penjada de les que no hauria volgut. Ja faré la llista de propòsits per a l'any que ve, i en posaré uns quants!