7 de gener del 2019

Els propòsits lectors del 2018 i del 2019


 L'any passat em vaig fer 3 propòsits lectors, i ara ve l'hora de mirar com ha anat:

1. Llegir 15000 pàgines. Vaig començar l'any seguint el bon propòsit, i l'hagués acabat si les coses no haguessin estat com han estat. Al final, però, han estat 11136 pàgines segons el meu compte (12983 segons el goodreads). Així que no ho he aconseguit...

2. Llegir més pàgines de les que compro. Aquí sí que ho he aconseguit! He anat fent un registre de les pàgines comprades i llegides, i intentava no comprar cap llibre si no havia llegit més pàgines que les que havia comprat. I ho he aconseguit: només he comprat llibres per 9960 pàgines. Aquí la foto del meu registre (que també inclou els diners gastats en llibres: 168.40 euros en un any).






3. No començar cap sèrie inacabada. He començat moltes sèries aquest any, però totes estan acabades :-)

 2 de 3 en total, crec que està prou bé.

 Com altres anys, he llegit molt en castellà i molt poc en català, i he acabat llegint un munt d'autors americans (al mes de març ja se m'havia quedat curt el lloc que havia preparat per anar posant els autors americans).




Per l'any que ve, crec que tornaré a fer uns propòsits fàcils, com els d'aquest any.

1. Llegir 10000 pàgines (serà un any complicat, així que em torno conservadora).
2. Llegir més pàgines de les que compri.
3. No començar cap sèrie inacabada.
4. Avançar en les sèries que més m'agraden.
5. Passar-m'ho bé llegint.