1 de gener del 2021

2020 en llibres

 

 Aquest any ha estat nefast en nombre de llibres llegits.

 Primer, les oposicions havien de ser el juny-juliol. Vaig disminuir molt la lectura. La intenció era arribar a l'agost i fer maratons de lectura per recuperar el temps perdut.

 Quan ens van confinar, vaig deixar d'escoltar audio-llibres en el camí de la feina.

 Després, les oposicions van passar al setembre. Les maratons de l'agost van quedar per quan s'acabessin.

 Vam poder fer la primera prova, vaig passar, i va venir la segona. Primer, havia de ser a l'octubre. Després, havia de ser el desembre. I ara està programada pel 9 de gener.

 Amb una mica de sort el meu any començarà el 10 de gener. I quan m'hagi recuperat del sobreesforç dels últims mesos, llavors podré tornar a llegir 😊

 La única bona notícia és que, tot i llegir només 13 llibres, els que he llegit han estat molt bé i he començat sèries molt interessants, amb ganes de seguir-les.