7 de gener del 2021

Els propòsits lectors de 2020 i de 2021


 L'any passat vaig fer aquests propòsits:

 1. Llegir 10000 pàgines. No he arribat ni a la meitat. Contava llegir molt els mesos a partir de l'agost, però tal com es veu en el meu registre, ha estat el contrari. Els últims mesos gairebé ni he llegit:



 2. Llegir més pàgines de les que compri. Aconseguit! No he comprat gaires llibres, així que almenys això ho he aconseguit!

 3. No començar cap sèrie inacabada. També aconseguit! 
 4. Avançar en el màxim de sèries d'entre Pendragón, Sajones, vikingos y normandos, Cròniques lunars, Pern, Muirwood, La ley del milenio, Lady astronaut i Las leyes del mar que pugui. Res de res.
 5. Passar-m'ho bé llegint! Passar-m'ho bé, m'ho he passat bé. Però ha sigut tan poc que no m'atreveixo a dir que fet...

 I pel 2021?

 Doncs crec que em quedo amb els mateixos propòsits! A veure si l'any que ve estan tots en verd!