12 d’agost del 2021

El final de les lleis del mar

 Títol: Ship of destiny

Autor: Robin Hobb
Saga: Las leyes del mar (3/3)
Pàgines: 913
Puntuació:  ☺☺☺☺☺

 Quan vaig començar la sèrie de les lleis del mar, la vaig començar amb dubtes, perquè el tema, així en general, no m'atreia. Però la Robin Hobb és la Robin Hobb i aquesta sèrie s'ha convertit en una de les meves preferides. Ara aviat tornaré a la història d'en Traspié i em fa pena deixar aquests personatges, com em va fer pena deixar en Traspié quan vaig començar aquesta. Però ja tornaré.

 Passen moltes coses en aquest llibre. Moltíssimes. Però potser em quedo amb les converses del Dechado, sobretot les del final del llibre amb l'Althea i l'Amber. I amb les 53 serps que ho han aconseguit. La continuació (no sé si en una sèrie o en l'altra) ha de ser brutal. A veure què en surt!