30 d’agost del 2021

No he de fer cas quan em recomanen un llibre i ja veig que no anirà bé.

 Títol: Cómo suprimir las preocupaciones y disfrutar de la vida

Autor: Dale Carnegie

Pàgines: 221

Puntuació:  😞

En una consulta mèdica, em van dir que havia de llegir aquest llibre (?????) I, no sé per què, li vaig fer cas. Segons la sanitària, no era un llibre d'autoajuda, malgrat el títol. No he llegit llibres d'autoajuda per comparar, però...

La resposta a la pregunta del llibre, per mi, és: No llegeixis el llibre!

Que un llibre tan curt m'hagi "durat" gairebé 4 anys, és que el que oferia no era massa atractiu.

Comença donant unes explicacions, però després és un seguit d'històries de gent. És molt repetitiu, però és que he buscat i hi ha històries que realment estan repetides. I totes es resumeixen en el mateix: em trobava fatal, tenia un munt de mals (úlceres, mals de panxa, etc.) i vaig tenir un moment de revelació i des de llavors ja no estic així (en la meitat, el moment de revelació té a veure amb la religió i et recomana que resis cada dia).

 En fi, a aquest llibre, ni apropar-se-li.