1 de juliol del 2019

Els 10 llibres que volia llegir aquest curs


 Ja sabia que aquest curs seria complicat. Al setembre em vaig fer la proposta de llegir uns quants llibres, però comptant que el llibre que estic acabant el vaig començar al gener, ja he dit tot el que he pogut llegir :-(

 Però mirant la llista... he vist que algun n'havia pogut llegir. Aquí hi ha la llista de llibres que volia llegir aquest curs. En vermell els que no he llegit, en verd els que sí i en taronja els que estan a mitges:

Els dos llibres més antics de la llista:

  1. El Silmarílion
  2. Castillo de las estrellas
Dos llibres de la primera pàgina:
  1. The Banished of Muirwood
  2. El juego de las esferas
Dos llibres per avançar/acabar sagues:
  1. The renegades of Pern
  2. Afterlife
Dos llibres comprats durant l'últim any:
  1. Artemisa
  2. A closed and common orbit
Dos llibres escollits aleatòriament:
  1. La conexión cósmica
  2. El ojo del mundo

 Doncs al final encara ha estat millor del que em pensava :-) A l'estiu miraré de recuperar :-P