13 de juliol del 2019

La història dels amics que comencen a veure boira

Títol: La Bruma
Autor: Jesús Carnerero
Saga: -
Pàgines: 295
Puntuació:  ☹ ☹

És el primer llibre dels packs d'Ebrolis que no m'agrada. Aquest llibre pertany al tercer pack de  ciència ficció d'ebrolis, i tot i que no he llegit tots els llibres que he comprat, fins ara tots eren més que acceptables. Fins aquest.

 Els personatges són el menys empàtic que et puguis arribar a imaginar. En cap moment cap d'ells m'ha importat el mínim, i m'era igual si tenien problemes o si no en tenien. La història està mal explicada. Es troben faltes d'ortografia al llibre. Està mal escrit. Hi ha molts de diàlegs, alguns que només són discusions entre els protagonistes que no aporten res a la història, i els diàlegs estan plens de punts suspensius que mostren que algun dels personatges tartamudeja. En els diàlegs, si hi ha més de dues persones parlant, no especifica de cap manera qui parla (tot i que tampoc m'importava qui parlés).

 Ciència ficció? Bé, agafat pels pèls, i quan arribes al final veus que es podria qualificar d'això, però jo el classificaria més com a thriller, tot i que no diria que enganxa.

 El millor del llibre? Que és molt curt i s'acaba ràpid.