20 d’agost del 2019

El diari de la Leia

Títol: El diari de la princesa
Autor: Carrie Fisher
Saga: -
Pàgines: 270
Puntuació:  ☺☺☺

Vaig començar el llibre amb moltes ganes, i la primera part, quan explica els seus inicis en el cine i com va aconseguir el paper de princesa Leia està molt bé. Però llavors es comença a fer pesat.

El diari (que és realment el que vol mostrar el llibre) és un tostón. I si bé la Carrie adulta em cau bé i m'agrada com escriu, fins i tot em fa gràcia, la Carrie de 19 anys és molt pesada.

 Després dels diaris explica una mica més sobre la seva vida. A estones es fa entretingut, però a estones es fa molt pesat, sobretot la part on parla de signar autògrafs.

 En resum: no m'ha acabat de convèncer. Si hagués sigut només el primer terç del llibre hagués sigut un bon llibre, però la resta...