5 de gener del 2022

2021 en sèries

 


 Ja he dit que el meu objectiu era millorar una mica en les sèries, i intentar acabar el que tenia pendent. 

 He acacabat "La ley del milenio", que no ha tingut continuïtat perquè ja no em queda res més per llegir de la Trudi Canavan. També he acabat amb la sèrie de Muirwood, i tot que tots els llibres em van agradar molt, vaig decidir que faria un descans de l'autor durant un temps. També vaig acabar "La reina del Tearling", i tampoc vaig voler continuar més de l'autora.

 Vaig acabar "Las leyes del mar", però vaig continuar amb més llibres de la Robin Hobb (tot i que ja compten com a 2022). I amb la "Lady Astronaut" em vaig quedar amb tots els que he pogut llegir, hauré d'esperar a poder-ne aconseguir més.

 Pern s'ha quedat penjat, perquè l'últim em va costar molt de llegir, i esperaré un temps a veure si d'aquí a un temps en tinc més ganes, perquè aquests llibres m'encantaven.

 I els llibres de Fjällbacka els tinc gairebé tots acabats.

 Així que crec que puc dir que ho he fet bé intentant acabar sèries començades 😊