7 de gener del 2022

Els propòsits lectors de 2021 i 2022

 

 L'any passat vaig fer aquests propòsits:

 1. Llegir 10000 pàgines. El goodreads diu que he llegit 10686 pàgines, així que per poc, però aconseguit!

 2. Llegir més pàgines de les que compri. He comprat llibres amb 7155 pàgines en total. Així que també aconseguit!

 3. No començar cap sèrie inacabada. Només he començat "Nacidos de la bruma", sabent que hi ha més que la primera trilogia, però l'objectiu era llegir la primera trilogia, així que perfecte!

 4. Avançar en el màxim de sèries d'entre Pendragón, Sajones, vikingos y normandos, Cròniques lunars, Pern, Muirwood, La ley del milenio, Lady astronaut i Las leyes del mar que pugui. Doncs a mitges. N'hi ha alguna que continua abandonada (Pendragón, Sajones, vikingos y normandos). Cròniques lunars acabo de començar el següent aquest 2022. I llavors n'hi ha unes quantes d'acabades (Muirwood, La ley del milenio i Las leyes del mar). I d'altres que vaig fent (Pern, Lady astronaut). Crec que en general puc estar contenta.

 5. Passar-m'ho bé llegint! Doncs aquesta sí que sí! La veritat és que he descobert bons llibres, i m'ho he passat bé llegit.

 Així que crec que no em puc queixar. 4 de complerts i un a mitges.

 Per aquest 2022, crec que faig uns propòsits similars:

1. Llegir 10000 pàgines. 
2. Llegir més pàgines de les que compri. 
3. No començar cap sèrie inacabada. 
4. Acabar com a mínim una sèrie més de les que començo.
 5. Passar-m'ho bé llegint!