5 de gener del 2023

2022 en sèries

 

 Estic bastant contenta en com he anat avançant en les diferents sèries. N'he acabat unes quantes, i només n'he començat algunes que tindran una continuiïat. Potser no hi ha gaire varietat, però així m'ha anat bé.



 He començat i acabat "El profeta blanco". Feia molt que no començava i acabava una sèrie en un mateix any! I, a banda que em va encantar, ha tingut la seva continuïtat amb el "Rain wild chronicles", que continuarà l'any que ve.


 He acabat les cròniques lunars i els llibres de Fjällbacka i m'he alegrat de fer-ho perquè, tot i que m'agradaven, ja tenia ganes d'acabar-los. També he acabat la sèrie de les esferes, que m'ha fet molta il·lusió d'acabar-la perquè se m'havia fet molt pesada.


 He acabat la primera era de nacidos de la bruma, però he continuat aviat amb la segona.

 I he avançat bé amb en Lucky Starr, segurament l'any que ve els acabi.

 En total, 5 d'acabades i 3 de començades. Crec que vaig en el bon camí de reduir el nombre de sèries que llegeixo a la vegada 😊