7 de gener del 2023

Els propòsits lectors de 2022 i 2023

 

 L'any passat em vaig fer aquests propòsits:

1. Llegir 10000 pàgines. El goodreads diu que n'he llegit 11629, per tant: aconseguit!

2. Llegir més pàgines de les que compri. He comprat llibres amb 3876 pàgines, per tant també aconseguit!
3. No començar cap sèrie inacabada. He començat (i acabat) el profeta blanco, la segona era de nacidos de la bruma i les rain wild chronicles. Ara mateix estan les 3 acabades, però quan vaig començar la segona era de nacidos de la bruma encara no estava acabada. Segurament ho podria donar com a bo, però poso que està mig fet.
4. Acabar com a mínim una sèrie més de les que començo. N'he acabat 5 i n'he començat 3. Així que superat!
 5. Passar-m'ho bé llegint! Doncs sí, m'ho he passat bé!

 Crec que puc estar contenta. Gairebé ho he complert tot. O ho he complert tot a final d'any 😉


 Per l'any 2023, propòsits semblants:

 1. Llegir 12000 pàgines.
 2. Llegir més pàgines de les que compri.
 3. No començar cap sèrie inacabada.
 4. Acabar com a mínim una sèries més de les que començo.
 5. Passar-m'ho bé llegint!