1 de gener del 2023

2022 en llibres

 

 Com sempre, aquest any no he llegit tant com voldria, però no ha estat malament. Al final han sigut 23 llibres, que són poquets, però és que alguns eren molt llargs i he estat gairebé un mes per llegir-los! Tot i ser pocs llibres, he llegit més de les 10000 pàgines que em vaig proposar, i això també està bé.


 He seguit intentant avançar i acabar sèries, amb el que la varietat ha estat poca, però com que ja m'agraden, també ha estat bé. La majoria de llibres han estat bastant bé, i això és el que compta: passar-ho bé llegint.


 El millor mes en quant a llibres acabats va ser juliol. Una mica per les vacances, però també perquè els llibres que vaig llegir eren més curts. El nombre de pàgines llegides no va ser molt superior als altres mesos, però sí que els llibres van ser més curts.


 En quant a temps llegit, els reis són la Robin Hobb i en Brandon Sanderson, pels llibres llargs. Però els dos són tan bons escrivint, i m'agrada tant el que fan, que l'any que ve seguiré igual. Algun any d'aquests potser els atrapo amb tot el que han escrit i tot (però no serà en un futur massa proper).


 Aquest any he acabat tots els llibres de les cròniques lunars i de Fjällbacka. Tot i que m'agradaven, m'ha agradat també acabar-los i deixar aquestes parcel·les tancades. No sé si llegiré alguna altra cosa d'aquestes autores, veurem.


 I altre cop, el millor de l'any han sigut la Robin Hobb i en Brandon Sanderson. No sabria dir quin dels dos o quin dels llibres seus que he llegit ha sigut millor... Potser em quedaria amb "La suerte del bufón", però està difícil.