9 de gener del 2009

Les rondalles del Bard Gallard

Buscant un llibre pel meu cosí petit, va caure a les meves mans aquesta petita joia, que no vaig poder evitar de comprar...

És un llibre curt. Es llegeix en una horeta o així, però tot i així, és una joia.

El llibre consta de 5 contes per nens mags, traduits per l'Hermione. Un d'ells, el dels 3 germans, ja és conegut pel gran públic, perquè s'explica a algun dels Harry Potter. Els altres quatre... doncs alguna cosa d'aquí o d'allà sona.

El que fa especial el llibre és no només que és un llibre amb cinc contes curts que es poden explicar a qualsevol criatura (bé, un potser no...), sinó que aquests contes, un cop acabats, són comentats pel mateix Dumbledore.

Molt interessant, fàcil de llegir, i fa somriure unes quantes vegades :-)

5 comentaris:

Anna ha dit...

sona força freak, però si tu dius que està bé m'ho creuré :)

Matgala ha dit...

Està bé. Però tingues en compte que si a mi em va durar el trajecte Vic-Girona en eix-bus, a tu no et dura ni mitja hora! :-D

Anna ha dit...

jaja, val, no me'l compraré. Ja serà robat a algú, agafat a una biblioteca o similar.

Alasanid ha dit...

Jo no sé perquè però em pensava que era un llibre més llarg.

De totes maneres ara que l'he acabat trobo que el millor que té són els comentaris d'en Dumbledore.

Matgala ha dit...

No, no, és curtet. El vaig llegir en el trajecte Manresa-Girona en eix-bus. Això és poquet. Que jo sóc lenta, llegint!

Sí, crec que tens raó. Els comentaris d'en Dubledore són molt bons!