3 de desembre del 2021

Por si las voces vuelven

Títol: Por si las voces vuelven

Autor: Ángel Martín

Puntuació:  😊😊😊😊😊

El llibre l'he escoltat, no llegit, i això és important perquè el llegeix l'autor. Vaig començar a escoltar llibres a partir d'un llegit pel seu autor, i es nota moltíssim la diferència amb les ganes i la manera de llegir. Però és que a més, aquest llibre quan l'escoltes té un extra, i és que l'autor de tant en tant et posa algun comentari pel mig que (crec) no és al llibre escrit.

El tema al principi no em cridava massa l'atenció, però el vaig comprar igualment, i he de dir que m'ha agradat molt la manera com en parla. Com ens fa veure què és el que li passava pel cap en tot moment, i com no te n'adones del que t'està passant. M'ha semblat molt adequat com ho explica, i la veritat és que encara que no tinguis ningú proper amb problemes, dóna molt que pensar.