19 de gener del 2016

El final de caçadors d'ombres


Títol: Ciudad del fuego celestial
Autor: Cassandra Clare
Saga: Caçadors d'ombres - 6
Pàgines: 664
Puntuació:  ☺☺☺☺

He de reconèixer que tenia ganes d'acabar la saga. Ja vaig dir després d'acabar el tercer que em semblava que semblava com si originalment la saga hagués de tenir 3 llibres, i degut a la bona acceptació, l'autora hagués decidit continuar.

El que ha seguit de saga ha sigut interessant per passar l'estona. Manté la tensió durant tot el llibre, i això és d'agrair. Ja saps que acabarà bé (de veritat, per què tot acaba sempre tan bé? Vull dir, a vegades hi poden haver coses que no acabin tan bé...), però pel mig tens els teus dubtes.

Altre cop, però, tinc una queixa. Cap al final de llibre, se'ns deixa entreveure que la història de la Tessa i en Zachariah és molt llarga i interessant... i després descobreixes que d'aquí n'ha començat una altra "saga". No tinc res en contra de les sagues amb molts llibres (per exemple, Pern), però sí que tinc coses en contra de deixar una saga amb interrogants, que es resoldran en una altra saga (quina manera de vendre més llibres!)

Vaja, que la sensació final del llibre és bona, i la saga també m'ha agradat. Però ho deixo aquí (almenys de moment). Tot i que no descarto llegir la història d'en Magnus, o saber coses de la Tessa i en Zachariah, o l'Emma... ai, que em sembla que tot i no voler, m'han enganxat!!!