4 de març del 2017

Audiollibre!


 Fa uns dies vaig comprar el pack de fantasia d'ebrolis. El pack inclou (si pagues més que la mitjana) un audiollibre (de fet, és un dels llibres del pack, llegit per l'autor). Encara estarà disponible durant una setmana, així que convido a tothom a comprar-lo. Jo vaig pagar 14 euros, i vaig rebre 9 llibres (un d'ells, en digital i audiollibre).

 Sempre havia pensat que això dels audiollibres no era per mi. No tinc paciència de mirar vídeos, i sempre que escolto la radio el cap se me n'acaba anant a altres coses. Però com que tenia el llibre en digital, vaig pensar que no hi perdia res. La idea era aprofitar els 20 minuts que tinc cada dia per anar a la feina a peu per escoltar el llibre en comptes d'escoltar la radio, i la idea original era anar alternant les emissores habituals amb el llibre.

 Però des del primer moment em vaig quedar enganxada, i aquesta setmana només he fet que escoltar el llibre! He perdut tot contacte amb l'actualitat i la música :-) M'ha sorprès la manera com m'he quedat enganxada amb una història que m'expliquen, i ja he començat a mirar quin serà el proper llibre que escolti. Potser amb els audiollibres aconseguiré "llegir" una mica més :-D

 Això sí, el total de temps que dura tota la narració volta les 24 hores. A 40 minuts diaris (viatge d'anada, i viatge de tornada) tinc llibre per dos mesos! I això si no hi ha cap dia que vulgui escoltar notícies o música...

 Però recomano provar-ho a tothom. Jo pensava que acabaria escoltant-ho un parell de dies i me'n cansaria (i acabaria el llibre llegint-lo), però ha sigut una gran experiència!