26 de juny del 2017

La història del rei Artur


Títol: Arturo
Autor: Stephen R. Lawhead
Saga: Pendragón - 3
Pàgines: 623
Puntuació: ☺☺☺

 Després dels dos primers llibres, que em van semblar molt bons, aquest m'ha decebut una mica.

 M'ha agradat com l'Artur aconseguia guanyar batalles que semblaven impossibles gràcies a l'enginy. I com aconseguia que tothom fes el que ell volia... però se m'ha fet pesat. M'ha costat molt acabar-lo, perquè no em tenia enganxada com altres vegades.

 I llavors, el final. De veritat? Un cop llegit el final, m'he quedat amb la sensació de: molt bé, i ara de què coi parlaran els altres llibres? Per mi, aquest final ja seria un bon final per la sèrie. La seguiré llegint, però... tindré la sensació que la resta de llibres estan posats per omplir, per vendre més llibres. Tant de bo que m'equivoqui...