27 de setembre del 2017

Més històries sobre el rei Artur


Títol: Pendragón
Autor: Stephen R. Lawhead
Saga: Pendragón -4
Pàgines: 448
Puntuació: ☺☺☺

 Aquest no és un mal llibre, però no m'ha convençut per la mateixa raó que ja sabia que no em convenceria quan vaig acabar l'anterior: em sembla un llibre escrit només per aprofitar que la sèrie va bé, i així poder guanyar més diners.

 La història del rei Artur ja quedava ben acabada amb el llibre anterior. Però en aquest llibre, tornem a trobar-nos amb Merlí, que ens explica alguns episodis del rei Artur que no estaven explicats en l'altre llibre. M'ha agradat especialment saber una mica sobre la infantesa de l'Artur, ja que a l'anterior l'havia trobat a faltar. Però... d'alguna manera ja saps com acaba la història, i aquí només en tens trossos, que has d'anar pensant com encaixen.

 Jo hagués preferit dos llibres amb històries sobre el rei Artur en ordre cronològic.

 I ara ve "Grial", que veient com acaba aquest, em puc imaginar que serà un altre llibre per fer diners i seguir aprofitant una història rentable, però que ja està acabada. Suposo que el llegiré, però cada cop en tinc menys ganes. Si la saga s'hagués quedat en una trilogia, seria perfecta.