15 de desembre del 2017

Noves adquisicions



Quins llibres he adquirit últimament? Quant de temps trigaré a llegir-los? Aquí hi ha els últims llibres que han arribat a les meves mans... 

 Després d'uns mesos fluixets en quant a compres, aquest final d'any he tirat la casa per la finestra.


 1, 2. Orígenes i Los chicos que cayeron en la trampa. Va ser un regal, però jo també els vull llegir.

 3. El camino de los reyes. Tinc pendent en Sanderson des de fa temps, i vaig posant llibres seus a la llista. Aquest ja hi era i encara no el tenia, però el 12 de novembre estava d'oferta a molt bon preu, així que...

 4. Dioses de las esferas. Havia comprat els dos primers llibres de la trilogia en un pack d'ebrolis i... el tercer estava a 0.99, així que ja el tinc.

 5. Pathfinder. Em vaig fer un auto-regal de "Reis", que va arribar bastant abans d'hora. Van ser 3 llibres al bookdepository, que van anar arribant mica en mica. Aquest va ser el primer, i és el primer llibre de la saga continuació de Septimus.


6 i 7. El libro de la vida i Cress. La segona part del paquet del bookdepository. Un final de saga, i una continuació.






I ara què? Doncs els llibres entren a la llista de llibres per llegir, on s'hi estaran molt temps. Però si els he comprat és perquè els volia llegir... però també vull llegir els de la llista de pendents. Així que decisió salomònica: que el random n'esculli un per llegir properament, i els altres es quedaran a la llista, per llegir-los algun dia. I l'afortunat és... 

Dioses de las esferas.

Evidenment, començaré pel primer de la saga: La ciudad de las esferas.