13 de juliol del 2018

El final de la història d'en Tarod i la Cyllan

Títol: El orden y el caos
Autor: Louise Cooper
Saga: El señor del tiempo (3/3)
Pàgines: 294
Puntuació:  ☺ ☺ ☺ ☺ ☺

La última part del señor del tiempo m'ha agradat tant com les anteriors.

La veritat és que se m'ha fet curt (com els anteriors), i si hi hagués de posar alguna pega, diria que la part de la lluita entre l'ordre i el caos se'm va fer molt curta. Vaig pensar: ja està? Podria haver sigut més llarga! I, a part d'això, un tema personal: no m'acaben de convèncer les resureccions de l'estil de: "oh, s'ha mort, ja no es pot fer res", seguides de "com que jo sóc un déu o similar, resucitaré aquesta persona que t'estimes tant i aquí no ha passat res". Potser és influència d'en George R. Martin?

 A banda d'aquestes coses, que són una mica personals, el llibre està molt bé i no perd ritme en cap moment. M'agradaria destacar tota la part on expliquen com són els guàrdies de l'Illa Blanca, i com apareixen els déus de l'ordre i el caos.

 Tota la trilogia és molt recomanable de llegir, i m'ha deixat amb ganes de més. Ja he vist que l'autora té una altra trilogia que parla del caos, i que té lloc uns anys més tard. Ja està apuntada per llegir :-)