1 de gener del 2022

2021 en llibres

 

 Aquest any he tornat una mica a la normalitat. No he llegit tant com hagués volgut, i de fet, no he arribat al meu modest repte de 25 llibres del Goodreads, quan altres anys havia aconseguit els 30 sense problemes. Però és que aquest any he llegit uns quants llibres molt llargs, que m'han dut temps.

 M'agradaria destacar el mes d'agost, amb 5 llibres llegits. Si tot l'any fossin vacances, llegiria molts llibres!

 He canviat una mica la meva estratègia a l'hora d'agafar llibres, de forma que intento acabar ràpid les sèries que començo (i intento acabar les que tinc començades!) Això, juntament amb el fet que els llibres hagin sigut llargs, fa que no hi hagi gaire varietat en les lectures. Però els llibres m'agraden, que d'això es tracta, i m'agrada poder anar llegint mentre encara recordo el llibre anterior de la sèrie!

 A destacar d'aquest any que vaig acabar tots els llibres de la Trudi Canavan i em va deixar una mica trista, perquè m'encanten i va deixar com un buit a dins meu. Tinc ganes que tregui algun altre llibre, però si és una sèrie esperaré a que estigui acabada.

 També vull destacar el gran descobriment que ha estat "Nacidos de la bruma". Sí, em falta un llibre de la primera trilogia per llegir (serà aquest 2022, no gaire tard), però em tenen ben enamorada. La qüestió és que si segueixo llegint en Sanderson cada poc, està clar que llegiré pocs llibres a l'any perquè són llargs (tot i que m'encantin). 

 També he seguit amb els llibres de la Robin Hobb. Portava molt de retard, pel que encara puc anar llegint durant uns quants mesos (anys?) i encara no l'atraparé. És una altra bona notícia, perquè m'encanta. Però també són llibres llarguíssims, amb el que segueixo preveient pocs llibres i moltes pàgines a l'any.

 I ja ho he dit, poca varietat, però contenta amb tot el que he llegit. Els millors llibres? Sóc incapaç de decidir-me entre els llibres que he llegit de la Trudi Canavan, la Robin Hobb o en Sanderson.