4 de gener del 2022

El primer del profeta blanco

 Títol: La misión del bufón

Autor: Robin Hobb
Saga: El profeta blanco (1/3)
Pàgines: 784
Puntuació:  ☺☺☺☺☺

 Tenia moltes ganes de tornar a la història d'en Traspié, i no m'ha decebut gens. Ni tan sols la primera part, on el llibre és una mica més lent, però em va agradar molt perquè explica què ha fet en Traspié tots aquests anys. 

 Una cosa que em va sorprendre és que en Traspié diu que va anar fins al Mitonar i va començar a pujar pel riu Pluvia. Hagués estat interessant sentir més del que va viure allà. També la visita a l'illa dels "Otros" em va fer gràcia. Hi ha moltes referències a les leyes del mar, i m'ha agradat que hi fossin. Ara, Bufón, que el cavall es digui Malta?

 I, per descomptat, quan comença l'acció, és del tot trepidant. Em vaig posar molt trista amb una de les morts que hi ha, però el llibre ho anava preparant tant durant les pàgines anteriors, que suposo que ja m'ho podia esperar.

 Sembla que la princesa promet pels propers llibres. Veurem...