1 de març del 2012

Properament...

Fa sis mesos, vaig decidir que volia llegir els següents llibres:
Aquesta vegada, però, no ho he aconseguit... N'he llegit 4 de 7... Tots tenen excusa, però...

A Dance with Dragons està començat i el tinc abandonat, pobret. No és que no m'agradi. És que llegir-lo em costa un esforç. Quan m'hi poso, no el deixaria. Però el meu anglès és el que és, i al final acabo passant-me 5 minuts per llegir una pàgina... i això si estic sola, sense distraccions, cosa que no és normal quan llegeixo. El resultat? Doncs que el llibre m'està agradant molt... i prometo acabar-lo abans de sis mesos (...)

 No llegir Las llanuras del tránsito va ser un accident... El volia agafar el gener-febrer. Però, just quan el volia agafar, algú altre el va "ocupar", i va estar "ocupat" fins fa no res. Així que... bé... doncs això... Aquests sis mesos l'agafaré.

 Espacio revelación va arribar en un mal moment. Vaig decidir no obrir tants fronts amb noves sagues, i després de llegir "Cita con Rama" vaig pensar que ja havia començat una nova saga, i que començar Espacio revelación aniria en contra de les coses que m'havia proposat... Així que... de moment es queda a la llista (però no a la dels propers mesos).

 I què espero haver llegit els propers mesos? Doncs faig una separació per categories:

 Llibres sols o llibres que pertanyen a sagues "en pausa". L'objectiu és llegir-ne 3 dels 6 que tinc a la llista de propers:
  • The Host
  • Peter Pan (relectura)
  • Cuentos de la taberna del ciervo blanco
  • Impact
  • The Light Fantastic (última oportunitat per en Pratchett)
  • Vortex
 Llibres de divulgació:
  • How round is your circle?
Llibres de la llista "buff..." (*)
  • La llamada de la Tierra
I, òbviament, les sagues. L'objectiu és acabar-ne una, i llegir 3 llibres de la llarga llista següent:
  • Dragonlance:
    • La tumba de Huma
    • La reina de la oscuridad
  • Los hijos de la Tierra
    • Las llanuras del tránsito
    • Los refugios de piedra
    • La tierra de las cuevas pintadas
  • Tschai
    • Los Pnume
  • Pern
    • Dragonsong
    • Dragonsinger
    • Dragondrums
  • Rama
    • Rama II
    • El jardín de Rama
    • Rama revelado
I, per descomptat, algun llibre de la biblioteca, que pot ser:
  • El tercer Malaz
  • Les filles del fred
  • El diari d'Anna Frank (relectura)
  • El llegat (si arriba)
  • El temor d'un home savi (també si arriba)

(*) La llista buff ha canviat i ara és bastant gran. No només hi ha els llibres que em regalen i que no tinc ganes de llegir (qui sap, potser hi trobaré alguna cosa interessant, però d'entrada em fan mooooolta mandra). Ara hi he afegit aquells llibres que, en el moment de comprar-los o quan me'ls van regalar, em van fer il.lusió... però porten anys a la pila i no en surten.

 Ja per acabar, la foto de la meva pila. Jo crec que ha crescut des de l'última vegada...