19 de març del 2016

Mini-repte de Setmana Santa


 Amb l'arribada de la Setmana Santa, em proposo un mini-repte d'acabar llibres. L'objectiu és que, ja que tinc més temps, avanci una mica en la gran pila de llibres que estic llegint. El gener va ser un mes "normal" (3 llibres llegits), el febrer va ser desastrós (0 llibres acabats) i el març està essent prou bo (3 llibres acabats fins al moment). Si aconsegueixo acabar aquests 3 llibres durant la Setmana Santa, tornaré a estar dins de la mitjana del repte de llegir 36 llibres a l'any.

 Els llibres que vull acabar són:


  • L'últim llibre que he començat. L'objectiu és que si l'acabo ràpid, aleshores ja no entrarà a la pila de llibres en procés de lectura. En aquest cas és el segon llibre de la sèrie Pendragon: Merlin. Porto 89 pàgines llegides de les 605 que té el llibre.
  • Un "totxo". Els llibres llargs es fan eterns a la pila de llibres. En aquest cas, al mes de gener vaig començar un llibre que m'agradava molt i volia acabar, però que sabia que em portaria moltes hores acabar-lo i vaig decidir deixar-lo per acabar durant la Setmana Santa. El llibre és La Maga, i porto llegides 186  de les 679 pàgines del llibre.
  • Un llibre que em costa d'acabar. Sí, a la llista hi ha llibres que em costa d'acabar, o de començar, però que sé que quan m'enganxin m'encantaran. En aquest cas, el llibre és "Lords of the North", del que porto 50 de les 383 pàgines llegides.
 Així doncs, en total vull llegir: 516 pàgines de Merlin, 493 de la Maga i 333 de Lords of the North. Això fa un total de 1342 pàgines, que repartides en 10 dies, surten a 134 pàgines per dia. Potser sembla molt, però tenint vacances no és tant... o potser sí? 

 Després de Setmana Santa ja faré un resum de com ha anat el mini-repte.