31 de març del 2016

Mini-repte de Setmana Santa: aconseguit?



 He aconseguit llegir els tres llibres del mini-repte?

 El meu primer pla era llegir cada dia una mica de Merlín i Lords of the North, i donar preferència a La maga. Així podria acabar La maga cap al dimecres i llavors donar preferència a algun altre.

 Aviat, però, vaig veure que seria difícil aconseguir acabar La maga el dimecres. I vaig començar a abandonar els altres. El divendres vaig deixar La maga gairebé acabat (el vaig acabar el dissabte), però ja es veu que no vaig anar gaire per sobre del que hagués sigut llegir cada dia el mateix nombre de pàgines (i acabar l'últim dia):



 El resultat? Doncs que dissabte havia acabat La maga, però em quedaven 3 dies per intentar acabar els altres dos:


 Jo ho veia impossible. Fins i tot intentar acabar-ne un. Però vaig decidir donar una empenta a Merlín, a veure si aconseguia acabar-lo (amb l'esperança de poder acabar Lords of the North abans de final de mes...)

 Un cop acabada la setmana santa (i gairebé el mes), he de dir que no he aconseguit acabar cap dels dos. D'una banda, Lords of the North continua com estava (o sigui, un desastre total):


 I, si bé he avançat amb Merlín, encara em queden unes 200 pàgines per acabar-lo...


 Suposo que el mini-repte era massa ambiciós per mi. La cosa bona és que aquest mes de març he acabat 4 llibres, i així he recuperat una mica la baixada de febrer. He deixat Merlín força encaminat, i a veure si el mes d'abril aconsegueixo acabar-ne 3... o 4 altre cop!