1 d’agost del 2016

Mini-repte d'agost


 Aquest any que m'he proposat acabar 36 llibres, porto una bona mitjana de llibres acabats. Si bé no estic en mitjana d'acabar-ne 36, sí que veig que (per fi!) sembla que podré llegir-ne 30 (i qui sap, potser arribo als 36).

 Així que, com que arriben les vacances, em proposo un mini-repte per intentar arribar a mitjana de 36 (o com a mínim, acostar-m'hi). A més, com que durant les vacances no miro tantes pantalles, donaré preferència als llibres en digital.

 El repte és, doncs, acabar 5 llibres digitals (3 de nous, i els 2 que tinc començats) i un en paper (he escollit el que ocupa menys volum). Al tenir-los (gairebé) tots en digital és més fàcil poder-me'ls endur tots i canviar d'un a l'altre.

 Abans de començar, els he dividit en 3 grups de dos llibres (un de nou, un de començat) per acabar cada 10 dies. Un cop començat, però, ja veurem com ho organitzo. Així doncs, el pla és:


  •  De l'1 al 10 d'agost:
    • Into de fire (nou, 261 pàgines)
    • Un fuego sobre el abismo (estic a la pàgina 183 de 572)
  • De l'11 al 20 d'agost:
    • Little women (nou, 449 pàgines)
    • La tumba de Huma (estic a la pàgina 143 de 448)
  • Del 21 al 30 d'agost:
    • Robots e imperio (nou, 512 pàgines)
    • Singularity sky (estic a la pàgina 104 de 337)
  • El 31 d'agost el guardo per acabar tot el que no hagi pogut acabar :-)
 Això fa un total de 2149 pàgines, i surten unes 70 pàgines/dia. No crec que sigui impossible, però essent jo, pot passar qualsevol cosa. Els primers 10 dies surten unes 65 pàgines/dia (per animar-me) i la resta, a 75.

 Veurem si ho aconsegueixo.