15 d’agost del 2016

Últimes adquisicions




Quins llibres he adquirit últimament? Quant de temps trigaré a llegir-los? Aquí hi ha els últims llibres que han arribat a les meves mans...



1,2. Sherlock Holmes. Novelas. Sí, ja fa temps que els vaig comprar, però a l'últim post només hi cabien els dos primers... Ara aquí hi ha els dos últims...




3. Steelheart. 7 de juliol. El kindle flash el té a 1.89. No em puc resistir. Ja ho sé, vaig dir que estaria un temps sense comprar llibres, però aquest igualment me l'hagués acabat comprant. Ja ho sé, encara no he llegit cap llibre d'en Sanderson, però estic gairebé segura que m'agradarà. I ja ho sé, és l'inici d'una altra saga, però almenys està acabada!



 4-17. El pack de ciència ficció d'ebrolis. Després de veure el pack, vaig tirar per la borda tots els bons propòsits de llegir pocs llibres, i en vaig comprar 14 de cop...

I ara què? Doncs els llibres entren a la llista de llibres per llegir, on s'hi estaran molt temps. Però si els he comprat és perquè els volia llegir... però també vull llegir els de la llista de pendents. Així que decisió salomònica: que el random n'esculli un per llegir properament, i els altres es quedaran a la llista, per llegir-los algun dia. I l'afortunat és... 

Singularidad (la preqüela de Los trabajos de Iktis). L'agafaré a l'octubre...