7 de gener del 2018

2017 - altres estadístiques


 I, per últim, uns quants propòsits més que tenia per aquest any:


 Propòsit número 2 per l'any 2017: Llegir 8 llibres de la biblioteca.








 Aquest 2017 m'havia proposat altres coses. Entre elles, volia llegir més en català, però no ho he aconseguit massa. També volia llegir 8 llibres de la biblioteca (que solen estar lligats als llibres en català), però al final només han sigut 7 (a prop...)

 Al final, he llegit: 6 llibres en paper, 7 de la biblioteca, 13 en digital i he escoltat 7 llibres. D'aquests, només 2 han estat en català, 11 en anglès i 20 (més del 50%) en castellà.


 També he fet un dels meus dibuixets:


 Veig que els únics llibres en català han sigut de la biblioteca, i no trec gaires més conclusions.



Propòsit número 3 per 2017: Llegir menys autors americans (aquest em costarà...)




Vaig començar l'any amb un gràfic per veure quants autors/autores llegia de cada nacionalitat... i com es pot veure, els anglesos/americans se m'han desbordat i gairebé no hi caben. Volia mirar de disminuir-los, però és que com ho puc fer? Aquí tinc la llista d'autors americans que he llegit aquest any:

Jeff Wheeler 
Isaac Asimov
Deborah Harkness 
Louisa May Alcott 
Margot Lee Shetterly
Stephen R. Lawhead
Neil deGrasse Tyson
Neal Stephenson
Ursula K. Le Guin
Larry Niven


 Vull seguir llegint coses de gairebé tots ells l'any que ve (si no de tots). Per tant... seguiré tenint majoria americana...







Propòsit número 5 pel 2017: Llegir algun llibre "actual" (de 2016, o millor, de 2017).



  Han estat 3 llibres de 2016, finalment. Dos que em va agradar llegir (Talentos ocultos i De la sang dels blaus) i un que és horrible (Hasta el fin de tus días).