5 de gener del 2018

2017 en sèries


 Vaig començar l'any amb el propòsit d'anar acabant sèries i no començar-ne gaires. Tot va anar bastant bé, fins a aquests últims mesos de l'any, que he començat un munt de sèries, i llargues... però el bon principi d'any va fer que n'acabés unes quantes que tenia començades. Aquestes són les sèries en les que he acabat algun llibre aquest any:




 En total, quatre sèries acabades (Legends of Muirwood, Septimus, Kàrvadan i Then Thin veil) i la resta, força avançaces.

 També m'havia proposat:

 Propòsit númer 5 per 2017: Llegir un llibre de totes les sagues que tinc a mitges (i que tinguin el següent disponible, és clar!)


  • Pendragón
  • La canción de la espada
  • Un abismo en el cielo
  • Delirium
  • No abras los ojos
  • El proscrito
  • Los piratas de los asteroides
  • Retorno a la Tierra
  • El código Pontífex
  • Asesino real
  • La sombra de la sirena
  • Dragonsdawn
  • Scarlet
  • Iron sunrise
  • The world of ice and fire
  • Protector
  • Septimus y la magia negra
  • Elspeth
  • La reina de Kigal
  • La reina de la oscuridad
  • The fractal prince
  • Good wives
  • Sota l'ombra del drac de pedra
  • Cress
  • Los trabajos de Iktis
  • Beyond the pale
  • El libro de la vida
  • The blight of Muirwood
 En total, 11 de 28. M'havia proposat llegir-ne 12, així que tampoc estic tan lluny...