11 de gener del 2018

L'inici de la trilogia de les esferes

Títol: La ciudad de las esferas
Autor: Salvador Bayarri
Saga: Trilogía de las esferas (1/3)
Pàgines: 396
Puntuació:  ☺☺☺☺

Aquest és un dels llibres que formava part d'un dels packs d'ebrolis, i la veritat és que m'ha sorprès gratament.

En el llibre hi ha dues parts diferenciades. En una primera, ens endinsem en un món completament diferent del nostre, on uns nens es dediquen a investigar i a fer-se preguntes. Però, de cop, tot canvia (fins i tot el món) i ens trobem en un món encara més gran, on hi ha  moltes més coses. D'alguna manera, són dos móns en un mateix llibre.

Em va fer una mica de pena que, un cop m'havia acostumat al primer món, tot acabés desapareixent i comencés com una nova història, però després tot lliga, i això és bo.

He de reconèixer que el meu personatge preferit no és humà, i em va fer molta pena el que li va passar al final del llibre.

 Suposo que el segon llibre serà altre cop completament diferent del primer, però ens ajudarà a entendre coses de les que hi havia al primer llibre.