20 d’abril del 2017

L'inici d'una saga de fantasia


Títol: El enviado
Autor: Jesús B. Vilches
Saga: La Flor de Jade (1/4)
Pàgines: -
Puntuació:  ☺☺☺☺☺

He de reconèixer que aquest llibre ha estat una gran sorpresa en tots els sentits. Vaig començar a escoltar-lo sense saber massa si m'agradaria o no, i em va enganxar com feia temps que no m'enganxava.

D'una banda, hi ha l'audio-llibre. És el primer que escolto, i per tant no tinc massa on comparar, però diria que és un dels llibres que deu estar millor "llegit". Ho fa el seu autor, que això ja vol dir que ho fa amb molt més d'amor que si ho fes qualsevol altra persona. Però la música és molt encertada, i de tant en tant hi ha efectes especials, que fan posar-te dins de la història, com feia temps que no feia.

La història també és bona. Comença amb un grup de nois que es desperten en un altre planeta, ple de criatures mítiques (orcs, elfs, ogres i tot tipus de personatges). No saben ni com hi han arribat ni per què. I allà comencen a tenir tot un seguit d'aventures, que et deixen enganxat.

 M'he quedat amb ganes de saber molt més. Amb ganes de saber quin dels 4 supervivents és l'enviat (si és que ho és només un, potser ho són més d'un). I amb ganes de saber com continuarà la història i, ara que ja s'han reunit tots els protagonistes, cap a on girarà la història?

És una saga que promet molt. Si li hagués de posar una pega, però, seria el llenguatge que fa servir l'autor. És una mica massa carregat per mi. Però això va a estils.