11 d’abril del 2017

Una bruixa i un vampir viatgen al passat


Títol: La sombra de la noche
Autor: Deborah Harkness
Saga: All Souls (2/3)
Pàgines: 777
Puntuació:  ☺☺☺

He trigat gairebé mig any a acabar aquest llibre, i no ha sigut perquè fos un llibre llarg. La història, en un principi, m'hauria d'atreure molt: viatges en el temps, bruixes, vampirs i altres éssers... però la realitat és que és un tostón. L'autora es passa tot el llibre volent-nos demostrar que sap molt d'història, i que coneix uns quants idiomes.

Els protagonistes de la saga (o sigui, la bruixa i el vampir) viatgen al passat buscant un llibre. Es mouen entre Londres i Praga, i tracten amb tots els reis i persones importants de l'època. De mentres, el vampir que vivia en aquella època no s'entera de res, perquè està a Escòcia...

Hi ha algun tipus de problema amb el viatge en el temps. Com per exemple, que el vampir havia vist tots els records del seu pare i per tant havia vist que s'havia casat amb la bruixa... i no sembla que ho sàpiga quan se la troba...

El que sí que m'ha agradat és la trobada de la bruixa amb el seu pare. M'ha semblat molt emotiu i m'ha fet molta gràcia.

El primer llibre no em va convèncer. Aquest segon, tampoc ho ha fet. Però, ja que hi sóc, llegiré el tercer algun dia a veure com l'autora aconsegueix resoldre els problemes que ha anat causant.