15 d’abril del 2017

Últimes adquisicions





Quins llibres he adquirit últimament? Quant de temps trigaré a llegir-los? Aquí hi ha els últims llibres que han arribat a les meves mans... 




 1-9. I vaig tornar a caure en la temptació, amb el pack de fantasia d'Ebrolis. Nou llibres nous en només un dia, tot i que un dels llibres estava també en audiollibre i ja l'he "llegit" gairebé tot (em falten un parell de capítols per acabar). Els llibres són:
 1. La invasión de los sombríos
 2. El enviado
 3. El círculo se abre
 4. La sombra de Pranthas
 5. Marcado
 6. Conflicto
 7. El pozo de todas las almas
 8. El grimorio de la luna llena
 9. Lectores aéreos

 10. The long way to a Small, Angry Planet. Estava d'oferta i el volia llegir... I va arribar, com tots els llibres del bookdepository, amb un punt de llibre. Aquest, per pintar :-D



 11-12. El buen doctor i Nunca es tarde para aprender a bailar. Dos regals, que acabaré agafant algun dia.

 13. La guerra contra el sobrepeso. Estava d'oferta (0.75 euros) el 23 de març...

 14-17. Els 4 llibres de The Covenant of Muirwood. Els anteriors m'han agradat molt i estaven d'oferta...

 18. Hola, amor. Era un regal de l'amazon... per estat subscrita al kindle flash. No, si no m'estranya. Gasto tant que ja m'ho poden regalar :-D


I ara què? Doncs els llibres entren a la llista de llibres per llegir, on s'hi estaran molt temps. Però si els he comprat és perquè els volia llegir... però també vull llegir els de la llista de pendents. Així que decisió salomònica: que el random n'esculli un per llegir properament, i els altres es quedaran a la llista, per llegir-los algun dia. I l'afortunat és... 


 El círculo se abre.


De fet, em fa il·lusió, perquè tinc ganes de llegir la continuació de El enviado... L'agafaré al maig.