25 de setembre del 2018

El joc de les esferes

Títol: El juego de las esferas
Autor: Salvador Bayarri
Saga: Trilogía de las esferas (2/3)
Pàgines: 325
Puntuació:  ☺☺☺

Si la primera part de la trilogia em va sorprendre gratament, aquesta segona part m'ha sorprès, però en sentit contrari.

 En cap moment m'ha importat massa el que li passava al protagonista, i des d'un bon principi ja es veia que tindria problemes... Les explicacions m'han semblat dolentes, i l'enigma "matemàtic" és una tonteria que pot resoldre qualsevol nen...

 El moment "recursiu" en què es parla de la trilogia dintre del llibre em va fer estar a punt de deixar-lo a mig llegir. Sobretot perquè el personatge que en parlava, en parlava amb coneixement de causa, i per tant tenia més informació de la que tocava.

 Es salva una mica per la generació del món, però no per gaire res més. Em pensaré si llegeixo la tercera part... tot i que, com que ja la tinc, suposo que l'acabaré llegint...