5 de gener del 2020

2019 en sèries



  Si hi ha una cosa de la que estic orgullosa en quant a lectura aquest 2019 és que per fi un any m'he dedicat a acabar sèries que tenia començades de fa temps. I, curiosament, no n'he començat cap! I la única que no he acabat l'acabaré aviat, perquè em falta només un llibre molt curtet, que quasi no sé si és llibre o història...





  M'he alegrat de treure'm Parallon de sobre. I per fi he acabat Criptonomicón: m'ha fet molta il·lusió acabar-la i que m'agradés tant, ja que al primer intent no vaig poder!

 És clar que les altres 4 (totes escrites per dones!) tindran continuïtat en altres sèries de les autores. De fet, ja he començat un nou llibre de la Trudi Canavan. Però ningú em treu que ha estat un bon any d'acabar sèries! A veure si l'any que ve n'acabo més que les que començo!