1 de gener del 2020

2019 en llibres


 Aquest ha estat un any de poques lectures, tot i que a finals de l'any passat ja sabia que ho seria. Al final, he acabat llegint 19 llibres, que són pocs, però comptant que a finals de juny només n'havia llegit 3, em deixa una segona meitat d'any amb un nombre "normal" de lectures. L'any que ve tornarà a ser igual, i sé que a la primera part de l'any acabaré pocs llibres, però miraré que no siguin tan pocs com aquest!

 Del que més orgullosa em sento de les lectures d'aquest any és de les sèries: gairebé tot el que he llegit ha sigut per acabar-les (o quasi). He avançat en poques, però el fet d'acabar-ne tantes em fa feliç :-)

 També m'ho he passat bé amb els llibres que he llegit. Ha sigut l'any que per fi he començat a llegir en Brandon Sanderson, amb Elantris. Elantris sempre serà el llibre que llegia a les hores d'ILEC a l'institut que vaig anar que ho feien. També és cert que em deixaven llegir poc, però sempre em recordaré d'ell com el llibre de l'ILEC. He llegit molt de Vatídico, i m'ha encantat, i segurament llegiré més Robin Hobb en un temps no massa llunyà. I un any de tan poca lectura no dóna per gaire més...

 Els propers dies ja parlaré de sèries, de propòsits, de pàgines llegides... I un desig pel 2020: passar-m'ho bé llegint!