7 de gener del 2020

Els propòsits lectors de 2019 i de 2020


 L'any passat vaig fer-me 5 propòsits lectors, que vaig dir que eren fàcils. Com han anat?

 1. Llegir 10000 pàgines. Doncs... han sigut 7376, així que m'he quedat bastant curta. Ja sabia que seria un mal any, però no m'esperava que ho fos tant... 😥

 2. Llegir més pàgines de les que compri. Doncs... comptant tots els llibres que he comprat, han sigut 7644 pàgines... Per poc, però tampoc! 😥

 3. No començar cap sèrie inacabada. Aquest sí!!! Bé, o potser no 😡 Resulta que l'últim llibre que vaig començar el 2020 va ser "Magia robada", que jo em creia que era el primer d'una trilogia (i tinc tots tres llibres a casa). Però... resulta que hi ha un quart llibre 😡😡😡 Per sort, sembla que sortirà aquest 2020, i entre la meva velocitat lectora i que els tres llibres que tinc a casa no són precisament curts, quan acabi el tercer segurament ja farà temps que ja estarà acabada...

 4. Avançar en les sèries que més m'agraden. He avançat en moltes sèries, però en tinc unes quantes de les que m'agraden penjades... Pendragón, Sajones, vikingos y normandos, Cròniques lunars, Pern, Muirwood... i alguna altra segueixen sense avançar. Això sí, n'he acabat unes quantes.

 5. Passar-m'ho bé llegint. Això sí! 😊 8 dels 19 llibres del 2019 tenen la màxima puntuació, i si hi sumo els 4 que tenen 4 estrelles, estic en un 63% de llibres per sobre de la mitjana de puntuació. 😀


 He tornat a fer la llista d'autors:



 Ja ni intento que no hi hagi tants americans. Però almenys el nombre d'autores i d'autors estan bastant igualats 😀 

 I aquest 2020... crec que puc fer els mateixos propòsits que l'any passat, a veure si els compleixo!

 1. Llegir 10000 pàgines.
 2. Llegir més pàgines de les que compri.
 3. No començar cap sèrie inacabada.
 4. Avançar en el màxim de sèries d'entre Pendragón, Sajones, vikingos y normandos, Cròniques lunars, Pern, Muirwood, La ley del milenio, Lady astronaut i Las leyes del mar que pugui.
 5. Passar-m'ho bé llegint!