24 de febrer del 2007

I comença el quart...

Ja he començat el quart Harry Potter. He de dir que m'ha sorprès el principi. Els dos primers els vaig llegir fa bastant temps, però el record que en tinc és que tots comencen de la mateixa manera: amb en Harry a casa dels Dursley. Però aquest no.

Aquest comença en una casa "encantada". De fet, ha sigut començar a llegir i mirar-me la portada un parell de cops, perquè jo m'esperava algun episodi amb els Dursley i m'he trobat amb una casa encantada.

I m'he trobat amb què en Voldemort torna a estar viu... però no sé què és. Ha de ser alguna cosa que fa molta por, però suposo que no ho sabré fins d'aquí a molts capítols. A més, en Wormtail (o el nom que li hagin dit en català al que va trair als pares d'en Harry) està amb ell i estan planejant fer alguna cosa amb en Harry. Utilitzar el seu cos perquè en Voldemort pugui viure com un humà?

Només he llegit un capítol, però la cosa es presenta interessant...