4 de maig del 2016

En Merlí prepara el camí per la futura Anglaterra


Títol: Merlín
Autor: Stephen R. Lawhead
Saga: Pendragón - 2
Pàgines: 605
Puntuació: ☺☺☺☺☺

Segueixo amb la sèrie de Pendragón. En aquest llibre, la història està narrada per en Merlí, i ens explica la seva vida des del moment en què va néixer fins a poc després del naixement del rei Artur.

El llibre està dividit en tres parts diferenciades, i és difícil saber quina és la millor.

A la primera part ens explica la infantesa d'en Merlí, fins que es casa i espera una criatura. La part que em va agradar més va ser tot el temps que va estar raptat pel poble de "las colinas". Però el retrobament amb altres familiars que també provenien de l'Atlàntida, i com va conèixer la seva dona són també d'allò més interessants.

 La segona part comença amb un Merlí boig. He de reconèixer que el principi d'aquesta part em va fer abandonar el llibre unes setmanes, ja que no entenia què havia passat, o per què m'estava explicant allò sense explicar la raó. Però un cop vaig saber la raó, la manera com està narrat em va semblar una genialitat.

 Un cop en Merlí es recupera de la seva bogeria comença la última part, en la que intentarà unir tots els reis dels petits pobles d'Anglaterra per instaurar un Monarca Suprem, que serà el que regnarà a tota Anglaterra. És una part plena de batalles i intrigues polítiques, que també té el seu encant.

 I, en general, un gran llibre, que et deixa amb ganes de continuar aviat amb la tercera part, on suposo que ens narrarà la infantesa del rei Artur.