14 de maig del 2016

Últimes adquisicions


Quins llibres he adquirit últimament? Quant de temps trigaré a llegir-los? Aquí hi ha els 5 últims llibres que han arribat a les meves mans...



1. Quatre dies de gener: Un divendres vaig anar a fer la compra setmanal i em vaig trobar un cartell que posava que si compraves 9 llaunes de Coca-cola, et regalaven un llibre. Jo no acostumo a beure Coca-cola, però sempre va bé tenir-ne a casa, per si de cas... A més, qui es pot resistir a un llibre gratis? Ai! A la caixa em van donar aquest llibre, que està una mica lluny del meu registre habitual, però... el llegiré!



2. La reina traidora: Sí, ja ho sé, encara he de llegir els dos primers llibres de la trilogia, però vaig comprar un llibre a l'amazon per regalar, i no arribava als 19 € per tenir els ports gratis, i aquest era el primer de la llista de llibres per llegir que encara no tenia.




3 i 4. El camí de la pesta i Sobre Grace: I va arribar Sant Jordi, i em vaig comportar bastant bé, però un parell de llibres van caure...



5. Elantris: Un parell de dies després de Sant Jordi em va arribar una oferta del bookdepository: una col·lecció de llibres amb grans descomptes. I entre ells, Elantris, que va arribar ahir. Ja fa temps que veig molt bones recomanacions d'en Brandon Sanderson, i no me'n vaig poder estar... algun cop l'he de llegir a veure si m'agrada, no? A més, tradicionalment comprava 3 llibres per Sant Jordi i aquest any només n'havia comprat dos... això compta com a llibre de Sant Jordi, veritat?

I ara què? Doncs els llibres entren a la llista de llibres per llegir, on s'hi estaran molt temps. Però si els he comprat és perquè els volia llegir... però també vull llegir els de la llista de pendents. Així que decisió salomònica: que el random n'esculli un per llegir properament, i els altres es quedaran a la llista, per llegir-los algun dia. I l'afortunat és... 

La reina traidora (quina broma... l'únic que no puc llegir encara... però això vol dir que donaré prioritat a La misión del embajador, i el començaré a llegir aquest mes de maig...)