15 de maig del 2018

Noves adquisicions


Quins llibres he adquirit últimament? Quant de temps trigaré a llegir-los? Aquí hi ha els últims llibres que han arribat a les meves mans... 

1-2. Deja en paz al diablo i No confíes en Peter Pan. Ai, aquests regals que jo també vull llegir...



3. Brazales de duelo. Encara no he llegit res d'en Sanderson, però el vaig agafant a les ofertes, perquè sé que, quan comenci, els voldré llegir tots... No en tinc cap de la sèrie, però estava a 1.42...

 4. Extrapolación 2029. Estava gratis i em semblava interessant. Només espero llegir-lo abans de 2029 :-)

 5. Mundos de exilio e ilusión. Ai, és que era la Ursula le Guin i estava d'oferta... La veritat és que el món de Rocannon ja l'he llegit, però els altres dos em faltaven, així que vaig trigar poc a decidir-me a comprar-lo...

 6-7. La revolución feminista geek i Agentes de Dreamland. I va arribar Sant Jordi i vaig aconseguir no comprar gaire... només un parell de llibres dels que tothom parla.


 Després d'uns mesos de portar-me molt bé i no comprar gaires llibres, aquestes últimes setmanes han sigut una mica dolentes... Tot i així, la diferència entre les pàgines comprades i les pàgines llegides aquest any està per sota de 1000 :-) Intentaré que les llegides guanyin a les comprades els propers mesos...

 La veritat és que em fa molta il·lusió llegir tots els que m'he comprat (...), o com a mínim la primera part d'alguna de les sagues. Així que li preguntaré al random, a veure què em diu...

 I el guanyador és... Deja en paz al diablo.

Encara tinc pendent No abras los ojos, així que agafaré aquest properament.