25 de maig del 2018

The Grace of Kings

Títol: The Grace of Kings
Autor: Ken Liu
Saga: -
Pàgines: -
Puntuació:  ☹ ☹

Jo volia que aquest llibre m'agradés molt, però... no sé on és el problema, però ha sigut un desastre. És possible que, si en comptes d'escoltar-lo, l'hagués llegit, m'hagués agradat. Però... és que, literalment, em feia adormir.

 En cap moment he acabat tenint cap lligam amb cap dels personatges. Tots els noms em sonaven igual, i el que els passava als personatges no m'importava el més mínim. De fet, quan portava unes 3 hores escoltades (de 21) vaig tornar a començar el llibre a veure si així m'enganxava. Però no. Ni de conya. Encara em semblava més soporífer.

 I em sap greu. Perquè hi ha dues coses del llibre que em van encantar. Una: quan es dediquen a buscar una aproximació de pi (bé, de tau), fent un Montecarlo. Coi! Això hauria de fer que fos el llibre que més m'agradés del que he llegit últimament! Si fins i tot hi ha un capítol que és "The Marshal's Gambit".

 Però no. És que no puc amb ell. He pensat que potser estaria bé llegir-lo en paper, a veure si em trec aquesta espina de sobre... no volia intentar-ho, però, ja que tinc la continuació (en audio, també), intentaré llegir-lo en paper a veure si canvio d'opinió. Veurem.